• // - 10:32
  • - تعداد بازدید: 514
  • - تعداد بازدید کنندگان: 514
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکي ايران

مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکي ايران

310999.mp3 مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکي ايران
رييس ستاد امور شاهد و  ايثارگران دانشگاه علوم پزشکي ايران:
ياد شهدا مايه برکت زندگي است


به گزارش روابط عمومي ستاد امور شاهد وايثارگران، مراسم هفته دفاع مقدس و اربعين حسيني در جوار شهداي گمنام دانشگاه در شامگاه سوم مهرماه ???? برگزار شد.
اين مراسم با حضور دکتر حديقي رئيس ستاد امور شاهد و ايثارگران، حاج آقا احمدي معاون نهاد نمايندگر مقام معظم رهبري، دکتر شفايي معاون دانشجويي و فرهنگي، محمد غفوري مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران تهران بزرگ و جمعي از معاونين، کارکنان، دانشجويان، بسيجيان و ايثارگران برگزار شد.
دکتر حديقي با بيان اينکه در دانشگاه علوم پزشکي ايران مزار دو شهيد بزرگوار گمنام قرار دارد، افزود: ما هر سال در همين ايام مراسم گرامي داشت هفته دفاع مقدس را در کنار مزار اين عزيزان برگزار مي کنيم چون بر اين باوريم، وجود شهدا مايه برکت است و  در اين مراسم از شهدا ياد کرده و از رزمندگان، جانبازان و خانواده شهدا تجليل مي کنيم؛ ياد اين عزيزان به مثابه تلنگري است براي زندگي همه و مسير را براي ما مشخص مي کند.
رييس ستاد امور شاهد و  ايثارگران دانشگاه علوم پزشکي ايران يادآور شد: دانشگاه علوم پزشکي ايران ?? شهيد کارمند و ?? شهيد دانشجو در دفاع مقدس، ? شهيد مدافع سلامت و يک شهيد مدافع حرم يعني مجموعا ?? شهيد تقديم انقلاب و ميهن اسلامي کرده است.
در ادامه محمد غفوري؛ مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران تهران بزرگ از برگزارکنندگان مراسم گرامي داشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکي ايران تقدير کرد و گفت: در همه کشورها جنگ واژه اي نکوهش شده است اما در کشور ما آغاز جنگ را گرامي مي داريم، جون با مطالعه تاريخ معاصر کشورمان در مي يابيم که سرزمين مان ايران با آسيب، حذف بخش هايي از آن و سرخوردگي مواجه شده است.
وي افزود: اما در هشت دفاع مقدس با وجود اينکه انقلاب ما نوپا بود، رزمندگان با دستان خالي با رهبري معمار کبير انقلاب اسلامي اين جنگ را به خوبي اداره کردند که خوشبختانه نتيحه آن عزت، افتخار و امنيتي است که در حال حاضر از آن برخوردار هستيم.
غفوري با اشاره به ??? هزار شهيد، حدود ??? هزار جانباز و نزديک به ?? هزار آزاده در جنگ تحميلي، گفت: اگر جنگ در سال ?? تمام شد اما در بسياري از خانه ها هنوز جنگ ادامه دارد؛ ما در حال حاضر ده هزار جانباز ?? درصد داريم که دو هزار نفر آنها در تهران ساکن هستند.
وي خاطرنشان کرد: حانبازان هفتاد درصد جز شهداي زنده هستند و نبايد آنها را فراموش کنيم.
لازم به ذکر است در اين مراسم برنامه هاي متنوعي از قبيل  سرود ، مداحي اهل بيت(ع) و دکلمه خواني اجرا شد و از خانواده هاي شهداي دانشجو ، شهداي مدافع سلامت ، شهداي مدافع حرم و برگزيده کشوري جشنواره ملي ايثار تقدير به عمل آمد.
  • گروه اخبار : [اخبار ستاد]
  • کد خبر : 310999
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings