دهه کرامت گرامي باد
دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و هشتمين اختر تابناک امامت و ولايت حضرت علي بن موسي الرضا(ع) مبارکباد
310861.mp3
دهه کرامت گرامي باد
به گوش دل ندا آمد، که يار دلربا آمد
به درد ما دوا آمد، رضا آمد، رضاآمد
خدا داد آنچه را وعده، بشد در ماه ذيقعده
که آمد بهترين بنده، رضا آمد ، رضا آمد
دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و هشتمين اختر تابناک امامت و ولايت حضرت علي بن موسي الرضا(ع) مبارکباد
امام رضا (ع) : کسى که حضرت فاطمه معصومه را زيارت کند پاداش او بهشت است .
صلوات خاصه امام رضا(ع(
اللهم صل علي علي بن موسي الرضا المرتضي،
الامام التقي النقي و حجتک علي من فوق الارض و من تحت الثري،
الصديق الشهيد، صلاه کثيره تامه زاکيه متواصله متواتره مترادفه
کافضل ما صليت علي احد من اوليائک.
دهه کرامت يادآور لطيفترين علائق و مهر و وفاهاي کمنظير يک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوي برادر است. مهر و وفايي که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بيماري و مرگ در فصل جواني را براي او آسان کرده است. مهرباني که جز در مورد امام حسين و حضرت زينب (عليهماالسلام) سابقه ندارد
دهه کرامت تداعي کننده عزم و قاطعيت و اراده آهنين زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان ميباشد.
دهه کرامت يادآور زهرا و زينب (سلامالله عليهماالسلام) است.
دهه کرامت يادآور تمام خوبيهاست. و يادآور جمال انساني ...
دهه کرامت يادآور تحول آفريني بانوان آسماني است و اين که ميتوانند رهبري دلهاي صدها ميليون مسلمان را در طي اعصار عهدهدار بشوند.
تمام مفاهيم سازندهاي که ما در فرهنگ اسلامي داريم در اين دهه تداعي ميشوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (عليهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نيايش و ... است.
امام صادق(ع)پيش از ولادت کريمه آل محمد(ص) فرمود:
خدا را حرمى است و آن مکه است،اميرمؤمنان را حرمى است و آن کوفه است،و ما اهل بيت را حرمى است و آن قم است.بزودى بانويى به نام فاطمه از تبار من در آن جا دفن شود که هر کس به زيارتش بشتابد،بهشت بر او واجب مى گردد.
بارگاه حضرت معصومه(س) تجليگاه حضرت زهرا(س)
بر اساس روياى صادقهاى که مرحوم آيت الله مرعشى نجفى(ره) از پدر بزرگوارش مرحوم حاج سيدمحمود مرعشى (متوفاى 1338 ه .)نقل مىکردند، قبر شريف حضرت معصومه(س)جلوهگاه قبر گم شده مادر بزرگوارش حضرت صديقه طاهره سلام الله عليها مىباشد.آن مرحوم در صدد بود که به هر وسيلهاى که ممکن باشد، محل دفنحضرت زهرا سلام الله عليها را به دست آورد، به اين منظور ختم مجربى را آغاز مىکند و چهل شب آن را ادامه مىدهد، تا درشب چهلم به خدمتحضرت باقر و يا حضرت صادق(عليهماالسلام)شرفياب مىشود، امام(ع) به ايشان مىفرمايد: «عليک بکريمه اهل البيت» «به دامن کريمه اهلبيت پناه ببريد.» عرض مىکند: بلى من هم اين ختم را براى اين منظور گرفتهام که قبر شريف بىبى را دقيقا بدانم و به زيارتش بروم.
امام(ع) فرمود: منظور من قبر شريف حضرت معصومه در قم مىباشد.سپس ادامه داد: براى مصالحى خداوند اراده فرموده که محل دفن حضرت فاطمهسلام الله عليها همواره مخفى بماند و لذا قبر حضرت معصومه را تجليگاه قبر آن حضرت قرار داده است.هر جلال و جبروتى که براى قبر شريف حضرت زهرا مقدر بود خداوند متعال همان جلال و جبروترا بر قبر مطهر حضرت معصومه(س) قرار داده است.
: