• // - 07:30
  • - تعداد بازدید: 811
  • - تعداد بازدید کنندگان: 811
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

مراسم تقدير از جانبازان، ايثارگران و بسيجيان نمونه در دانشگاه برگزار شد

مراسم تقدير از جانبازان، ايثارگران و بسيجيان نمونه در دانشگاه برگزار شد

310857.mp3 مراسم تقدير از جانبازان، ايثارگران و بسيجيان نمونه در دانشگاه برگزار شد
 

مراسم تقديراز جانبازان، ايثارگران و بسيجيان نمونه روز سه شنبه 1 تير ماه با حضوردکتر حاجي مير اسماعيل رئيس دانشگاه و جمعي از معاونين و مسئولين در مرکز همايشهاي رازي برگزار شد. کانون بسيج جامعه پزشکي دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني ايران به مناسبت ميلاد با سعادت کريم اهل بيت امام حسن مجتبي(ع)مراسم تقدير از جانبازان و ايثارگران گرانقدر هشت سال دفاع مقدس در جبهه هاي حق عليه باطل و بسيجيان نمونه را برگزار نمود. در اين مراسم دکتر حاجي مير اسماعيل رئيس دانشگاه ضمن سلام و درود به ارواح طيبه شهدا و امام شهدا و خير مقدم به محضر خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران، جانبازان فداکار و صبور و بسيجيان جان بر کف.اظهار داشت:ميلاد دومين اختر تابناک امامت و ولايت، امام حسن مجتبي(ع) را تبريک و تهنيت عرض نموده و بسيار خوشحالم که خداوند اين توفيق را به من عنايت کرد تا امروز لحظاتي در خدمت شما عزيزان، سروران و خانواده‌هاي معزز و محترم ايثارگران باشم. وي افزود:عظمت، استقلال و سرفرازي امروز ايران اسلامي، مرهون دلاوري فرزندان عزيز اين مرز و بوم است. آنهايي که در دوران نهضت انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي جان و سلامتي خود را تقديم انقلاب، نظام و کشور نموده‌اند. ايثارگراني که سختي‌ها را با صبر و شکيبايي تحمل مي کنند، براي ما درس بردباري، مقاومت و ايستادگي هستند. وي افزود:همگي اذعان داريم چه در دوران انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس اگر همه اقشار جامعه، همين بسيجيان عزيز ما به صحنه نمي‌‌آمدند، نه انقلابي پيروز مي‌‌شد و نه در دفاع مقدس مي‌‌توانستيم دشمن را از خاک عزيزمان بيرون برانيم. اينکه گفته مي‌شود صاحبان اصلي انقلاب، ايثارگران و خانواده‌هاي آنان هستند سخن گزافي نيست. مگر بدون ايثار و شهادت، انقلاب پيروز مي‌شد؟ مگر بدون ايثار و شهادت، نهضت آغاز مي‌شد؟ فداکاري شهدا و گذشت خانواده هايشان و حضور رزمندگان ما بود که ابرهاي تيره و تار آن روزگار دشوار را از افق زندگي اين ملت زدود. رئيس دانشگاه ادامه داد: امروز، به فضل همين شهادتها و به برکت خون شهدا، ملت ما، ملت سربلند و آبرومندي است. آنچه مهم است حفظ راه شهداست، يعني پاسداري از خون شهدا، اين وظيفه اول ماست. اداي حق شهدا جز با حرکت و راهي شدن در راهي که آنها به روي ما گشوده اند امکان پذير نخواهد بود. وي افزود:بسيج و بسيجي يک حرکت بي ريشه و سطحي و صرفاً از روي احساسات نيست، بلکه بسيج يک حرکت منطقي، عميق، اسلامي و منطبق بر نيازهاي دنياي اسلام، و به طريق اولي، جامعه اسلامي است. قرآن کريم در سوره انفال آيه 62 مي فرمايد: اي پيامبر، اگر دشمنان به فکر فريب دادن تو باشند البته مطمئن باش که خدا ترا کفايت خواهد کرد . اوست که بنصرت خود و ياري مومنان تو را مويد و منصور گردانيد. به عبارتي ديگر، اين خيل عظيم مؤمنيني که در اينجا مورد اشاره آيه قرآن قرار گرفته اند، امروز به نام بسيج و بسيجي در جامعه ما شناخته مي شوند. وي در پايان گفت: بـر اين نکته تأکيـد مي کنم که قـدر ايـن انقـلاب، ايثـار و فـداکاري شـهدا، جانبـازان، ايثارگـران و آزادگان و آنهايـي کـه در ايـن مسـير تلاش کردنـد و خـون دل خوردنـد را بدانيم.





مشاهده فايل DSC_0591.jpgعکس_سايت.jpg   [حجم: 106 کيلوبايت]   [تاريخ: 1395/11/11]


  • گروه اخبار : [اخبار ستاد]
  • کد خبر : 310857
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings