سالروز تشکيل بنياد شهيد به فرمان امام خميني (ره)
مراسم بزرگداشت مقام شهدا در دانشگاه علوم پزشکي ايران برگزار شد
مراسم بزرگداشت مقام شهدا به مناسبت سالروز تشکيل بنياد شهيد، ظهر امروز يکشنبه 22 اسفندماه 95 ، با حضور دکتر حاجي مير اسماعيل رئيس دانشگاه در جوار مقبره شهداي گمنام دانشگاه برگزار شد.
مراسم بزرگداشت مقام شهدا به مناسبت سالروز تشکيل بنياد شهيد، ظهر امروز يکشنبه 22 اسفندماه 95 ، با حضور با حضور دکتر حاجي مير اسماعيل رئيس دانشگاه، دکتر عبادي فرد آذر ، معاون دانشجويي و فرهنگي و سايرمقامات ارشد و کارکنان در جوار مقبره شهداي گمنام دانشگاه برگزار شد.
دکتر رزاق بيات، مشاور رييس دانشگاه در امور شاهد و ايثارگر در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومي دانشگاه عنوان داشت: با توجه به سالروز تشکيل بنياد شهيد در 22 اسفند 58 ، به دستوربنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، امام خميني (ره) و گراميداشت مقام والاي شهدا، هرساله به اين منظور برنامه هاي مختلفي در سراسر کشوربرگزار مي شود.
وي افزود: در اين راستا دانشگاه علوم پزشکي ايران نيز جهت پاس داشت مقام شهدا ، برنامه گراميداشت را درجوار مقبره شهداي گمنام دانشگاه برگزار کرد.همچنين مسئولين ، مديران ، اساتيد دانشجويان و کارکنان دانشگاه با حضور در جوار مرقد مطهر شهداي گمنام با خواندن فاتحه و زيارت نامه شهدا ، اداي احترام کردند.
مسئول بسيج جامعه پزشکي دانشگاه اظهار داشت: وجود شهداي گمنام در دانشگاه علوم پزشکي ايران باعث خير و برکت بوده است .
دکتر بيات گفت: خوشبختانه دانشگاه ما در خصوص برگزاري مراسم بزرگداشت مقام شهيد و ايثار گر پيشرو بوده است که با حمايت رياست دانشگاه و معاونت توسعه توانستيم در زمينه اقدامات رفاهي ايثارگران و برنامه هاي مناسبت گراميداشت ، گام هاي خوبي برداريم .همچنين با پيگيري مدير امور عمومي ، يادمان عکس و تمثال شهداي دانشگاه در جوار مرقد شهداي گمنام بازسازي و مرمت شده است که جاي تقدير و سپاس دارد.
مشاور رييس دانشگاه در امور شاهد و ايثارگر بيان کرد: شهدا متعلق به همه مردم جامعه مي باشند . وي افزود: اميد واريم بتوانيم پيرو راه شهدا باشيم و درجهت ترويج فرهنگ شهادت و ايثار قدم برداريم .
دکتر بيات در خاتمه از اعزام کاروان راهيان نوردانشگاه دردو مرحله در تاريخ هاي 28 اسفند ماه 95 و 1 فروردين 96 به مناطق جنوب و بازديد از مناطق جنگي خبر داد.