• // - 09:55
  • - تعداد بازدید: 433
  • - تعداد بازدید کنندگان: 433
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

تجديد ميثاق با شهداي گمنام دانشگاه علوم پزشکي ايران در هفته دفاع مقدس

تجليل از شهداي گمنام دانشگاه در چهلمين سالگرد هفته دفاع مقدس

310965.mp3 تجديد ميثاق با شهداي گمنام دانشگاه علوم پزشکي ايران در هفته دفاع مقدس
در اولين روز از هفته دفاع مقدس ، مراسم گرامي داشت ياد و خاطره شهداء و غبار روبي مزار شهداي گمنام در دانشگاه علوم پزشکي ايران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه: مراسم گرامي داشت هفته دفاع مقدس و غبار روبي مزار شهداي گمنام دانشگاه علوم پزشکي ايران در روز دوشنبه، ?? شهريور???? با حضور دکتر حديقي ؛ دبير ستاد امورشاهد و ايثارگران، مديران، اعضاي هيئت علمي و جمعي از کارکنان برگزار شد.

دکتر رامتين حديقي؛ دبير ستاد امور شاهد و ايثارگران دانشگاه ضمن تبريک هفته دفاع مقدس عنوان کرد:دفاع مقدس، مقدس بود. آن احساسي که رزمندگان ما در زمان جنگ داشتند؛ آن خلوص بي پايانشان به تک تک افراد درس زندگي مي دهد.

وي گفت: مهم نبود شهداء از چه قشري و در چه سني هستند ؛ مهم اين بود که با خلوص نيت براي دفاع از ميهن قدم برداشتند.

دبير ستاد امورشاهد و ايثارگران دانشگاه اظهار کرد: امروز که در شرايط سخت اقتصادي و شيوع ويروس کوويد- ?? قرار داريم و مثل زمان جنگ متاسفانه تحت فشار داخلي و خارج کشور هستيم ؛ آن حس بسيجي، وطن دوستي و خلوص ناب اسلام محمدي نه در حرف بلکه در عمل مورد نياز است .

 ايشان با تاکيد بر انجام وظيفه به بهترين شکل ممکن ، تصريح کرد: در هر شغلي که هستيم بايد در مسير آرمان هاي انقلاب اسلامي گام برداريم
.

وي ابراز داشت: اميدوارم کشور اسلامي و مجموعه دانشگاهي در عمل به حکومت آرماني حضرت امام علي (ع) نزديک شود.

دکتر حديقي اعلام کرد: قرار بود همايش ??? نفره عاشورائي با رعايت پروتکل هاي بهداشتي در فضاي آزاد پرديس دانشگاه انجام شود، ولي به علت شرايط خاص بيماري کرونا و حفظ سلامت کارکنان ، اين برنامه با حضور هيئت رئيسه و  چند تن از خانواده هاي شهداي دفاع مقدس ومدافعان سلامت در تاريخ مقرر ؛ اول مهر ???? به صورت مجازي برگزار خواهد شد.

در ادامه مراسم، رضا البرزي؛ جانشين فرمانده بسيج جامعه پزشکي دانشگاه علوم پزشکي ايران خاطرنشان کرد: ياد و خاطره شهداء هميشه در دل مردم زنده است و ما مديون خون شهدايي هستيم که در طول هشت سال دفاع مقدس از همه وجوشان گذشتند تا اسلام و مملکت اسلامي حفظ شود.

رضا البرزي بيان کرد: همچنين مدافعان سلامت که جوانمردانه در صف مقدم بهداشت و درمان ايستادند و ايثارگري کردند، قابل تقدير و تجليل هستند .

جانشين فرمانده بسيج جامعه پزشکي دانشگاه علوم پزشکي ايران اظهار داشت: امسال با توجه به شرايط خاص سعي کرديم مراسم گرامي داشت شهداء و تجليل از ايثارگران را به گونه اي برگزار نماييم تا سلامت همکاران حفظ شود.

در اين مراسم ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس، مدافعان حرم ومدافعان سلامت گرامي داشته شد .

لازم به ذکر است اجراي گروه سرود احسان، گل افشاني مزار شهداء و قرائت زيارت از اهم بخشهاي اين مراسم بود.

گفتني است دانشگاه علوم پزشکي ايران داراي ?? شهيد گرانقدر در مجموعه دانشجويي و کارمندي مي باشد.










  • گروه اخبار : [اخبار ستاد]
  • کد خبر : 310965
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings