ديدارباخانواده شهيد مدافع سلامت
ديدار رياست دانشگاه و هيئت همراه باخانواده شهيد مدافع سلامت
310976.mp3
ديدارباخانواده شهيد مدافع سلامت
شکوه و سربلندي ايران اسلامي، مرهون مجاهدت و ايثارگري مردان و زناني است که در مکتب انسان ساز ولايت، درس عشق، ايثار و خدمت آموختند و با دل بريدن از تمامي تعلقات به دعوتگاه يار شتافتند و برگ برگ دفتر هستي را با نام و ياد خود جلوهاي ديگر بخشيدند.
شهيد مدافع سلامت، استاد اخلاق و ادب، دکتر ولي الله حسني، استاد بيهوشي دانشگاه علوم پزشکي ايران، که خدمات شاياني را هم در کِسوت استادي و هم در مسئوليتهاي مختلف در معاونت آموزشي وزارت و دانشگاه به جامعه دانشگاهي ارائه کردند
رييس دانشگاه علوم پزشکي ايران و هيئت همراه با خانواده شهيد والامقام دکتر ولي الله حسني ديدار کردند.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر جليل کوهپايه زاده؛ رييس دانشگاه علوم پزشکي ايران، دکتر سيد احمد احمدي؛ مدير روابط عمومي دانشگاه، دکتر علي نشاسته ريز؛ مدير بازرسي دانشگاه، دکتر سيد محمد طباطبايي؛ رئيس بسيج جامعه پزشکي دانشگاه، رضا البرزي؛ معاون ستاد شاهد و ايثارگران، سيد محمدرضا ميري مدير اجرايي دفتر نهاد، دکتر فيضي مديرگروه بيهوشي بيمارستان حضرت رسول(ص) و هيئت همراه، شنبه ??/??/???? با خانواده شهيد والامقام دکتر ولي الله حسني ديدار کردند.
دکتر کوهپايه زاده در اين ديدار با اشاره به اخلاق و ادب استاد و زحمات بيدريغ اين شهيد و تعهد در حرفه خود اظهار کرد: دکتر حسني دلسوزانه براي سلامت مردم تلاش مي کردند و براي ارتقا سطح علمي دانشجويان زحمت مي کشيدند.
رئيس دانشگاه ادامه داد: فقدان دکتر حسني برند بيهوشي کشور با اينکه بسيار دردآور و رنج آور است ولي سعادتي است براي فردي که در راه سلامت مردم در اين مسير بسيار خوش درخشيدند و رفتن ايشان هم خاص بوده و اميدوارم خاتمه زندگي ما هم همانند دکتر حسني باشد.
دکتر کوهپايه براي خانواده دکتر حسني آرزوي صبر و موفقيت پيش افزون نمود و افزود: آرزوي توفيق روز افزون براي خانواده محترم دکتر حسني دارم و ما تنها کاري که مي توانيم انجام دهيم و انشاالله بتوانيم در کنار شما و خانواده محترم بخشي از اهداف دکتر را در دانشگاه جامه ي عمل بپوشانيم.
در ادامه دکتر علي نشاسته ريز مدير بازرسي دانشگاه با اشاره خصوصيات اخلاقي دکتر حسني گفت: اين استاد بزرگوار بسيار شريف بودند. تواضع، صداقت و اخلاق و ادب ايشان مثال نزدني است و از هيچ چيزي در پرورش دانشجويان و کار فروگذار نکردند.
در ادامه رضا البرزي معاون ستاد شاهد و ايثارگر و جانشين فرمانده بسيج ضمن تسليت به خانواده شهيد حسني گفت: دکتر حسني پدر معنوي دانشگاه علوم پزشکي ايران بودند. ايشان چهره بين المللي هستند و بسيار اخلاق مدار بودند.
وي با توجه به اخلاق مداري و زندگي پر از افتخار دکتر حسني پيشنهاد ساخت مستند زندگي استاد و برگزاري کنگره اخلاق پزشکي را دادند و رياست دانشگاه با استقبال پذيرفتند.
در پايان سيد محمدرضا ميري مدير اجرايي نهاد رهبري دانشگاه و مداح اهل بيت(س) ضمن آرزوي صبر و توفيق به خانواده دکتر حسني و شادي روح دکتر حسني، به مناسبت شهادت حضرت زينب سلام الله به مداحي و سوگواري پرداختند و زيارت امين الله قرائت شد.
شهيد مدافع سلامت، استاد اخلاق و ادب، دکتر ولي الله حسني، استاد بيهوشي دانشگاه علوم پزشکي ايران، که خدمات شاياني را هم در کِسوت استادي و هم در مسئوليتهاي مختلف در معاونت آموزشي وزارت و دانشگاه به جامعه دانشگاهي ارائه کردند
رييس دانشگاه علوم پزشکي ايران و هيئت همراه با خانواده شهيد والامقام دکتر ولي الله حسني ديدار کردند.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر جليل کوهپايه زاده؛ رييس دانشگاه علوم پزشکي ايران، دکتر سيد احمد احمدي؛ مدير روابط عمومي دانشگاه، دکتر علي نشاسته ريز؛ مدير بازرسي دانشگاه، دکتر سيد محمد طباطبايي؛ رئيس بسيج جامعه پزشکي دانشگاه، رضا البرزي؛ معاون ستاد شاهد و ايثارگران، سيد محمدرضا ميري مدير اجرايي دفتر نهاد، دکتر فيضي مديرگروه بيهوشي بيمارستان حضرت رسول(ص) و هيئت همراه، شنبه ??/??/???? با خانواده شهيد والامقام دکتر ولي الله حسني ديدار کردند.
دکتر کوهپايه زاده در اين ديدار با اشاره به اخلاق و ادب استاد و زحمات بيدريغ اين شهيد و تعهد در حرفه خود اظهار کرد: دکتر حسني دلسوزانه براي سلامت مردم تلاش مي کردند و براي ارتقا سطح علمي دانشجويان زحمت مي کشيدند.
رئيس دانشگاه ادامه داد: فقدان دکتر حسني برند بيهوشي کشور با اينکه بسيار دردآور و رنج آور است ولي سعادتي است براي فردي که در راه سلامت مردم در اين مسير بسيار خوش درخشيدند و رفتن ايشان هم خاص بوده و اميدوارم خاتمه زندگي ما هم همانند دکتر حسني باشد.
دکتر کوهپايه براي خانواده دکتر حسني آرزوي صبر و موفقيت پيش افزون نمود و افزود: آرزوي توفيق روز افزون براي خانواده محترم دکتر حسني دارم و ما تنها کاري که مي توانيم انجام دهيم و انشاالله بتوانيم در کنار شما و خانواده محترم بخشي از اهداف دکتر را در دانشگاه جامه ي عمل بپوشانيم.
در ادامه دکتر علي نشاسته ريز مدير بازرسي دانشگاه با اشاره خصوصيات اخلاقي دکتر حسني گفت: اين استاد بزرگوار بسيار شريف بودند. تواضع، صداقت و اخلاق و ادب ايشان مثال نزدني است و از هيچ چيزي در پرورش دانشجويان و کار فروگذار نکردند.
در ادامه رضا البرزي معاون ستاد شاهد و ايثارگر و جانشين فرمانده بسيج ضمن تسليت به خانواده شهيد حسني گفت: دکتر حسني پدر معنوي دانشگاه علوم پزشکي ايران بودند. ايشان چهره بين المللي هستند و بسيار اخلاق مدار بودند.
وي با توجه به اخلاق مداري و زندگي پر از افتخار دکتر حسني پيشنهاد ساخت مستند زندگي استاد و برگزاري کنگره اخلاق پزشکي را دادند و رياست دانشگاه با استقبال پذيرفتند.
در پايان سيد محمدرضا ميري مدير اجرايي نهاد رهبري دانشگاه و مداح اهل بيت(س) ضمن آرزوي صبر و توفيق به خانواده دکتر حسني و شادي روح دکتر حسني، به مناسبت شهادت حضرت زينب سلام الله به مداحي و سوگواري پرداختند و زيارت امين الله قرائت شد.
: